Zasady niezmienne od zawsze
Żyjemy w czasach ciągłych zmian. Zmieniają się technologie, sposoby działania, potrzeby ludzi, ich oczekiwania. W jednym my ludzie jesteśmy niezmienni – chcemy otrzymywać usługę najwyższej jakości, współpracować z mądrymi i otwartymi partnerami dla których nasza sprawa jest bardzo ważna. To niezmienne zasady o których pamiętamy od samego początku naszej działalności.
Wiemy i wierzymy, że zasady jakie przyjęliśmy w codziennej pracy są słuszne, korzystne dla naszych klientów i dla nas. Oto one:
Zasada 1.
Każdy klient jest wyjątkowy, nie ma dwóch takich samych. Każdy wymaga indywidualnej oferty.
Zasada 2.
Partnerstwo oparte na zaufaniu to jedyna droga do zadowolenia ze wspólnej pracy.
Zasada 3.
Zarządzanie ryzykiem to dużo więcej niż tylko ubezpieczenie. Zawsze pamiętamy o rozwiązaniach technicznych i organizacyjnych możliwych do zastosowania.
Zasada 4.
Nie maksymalizujemy ochrony ubezpieczeniowej. Naszym zadaniem jest optymalizacja ryzyka.
Zasada 5.
Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania, aktywnie ich poszukujemy. Nigdy nie mówimy „nie”. Szukamy tego, czego potrzebuje klient.
Zasada 6.
Wiedza to część bezpieczeństwa. Edukujemy właścicieli, kadrę zarządzającą i pracowników firm, tak, aby potrafili aktywnie przeciwdziałać zagrożeniom.
Zasada 7.
Nie komplikujemy. Dobre umowy są napisane przejrzystą polszczyzną, bez niejasnych klauzul czy pozornie fachowego żargonu.
Zasada 8.
Jesteśmy dostępni dla swoich klientów zawsze gdy tego potrzebują i w sposób jaki jest dla nich wygodny. Prośby klientów rozpoczynamy załatwiać natychmiast.
Zasada 9.
Słuchamy rad, a krytykę traktujemy jako sposób na doskonalenia naszego działania.
Zasada 10.
Dążymy do ograniczenia czasu jaki nasi klienci przeznaczają na sprawy związane z naszą usługą.
Zasada 11.
Wykorzystujemy specjalizacje ubezpieczycieli. Od każdego bierzemy to, w czym jest najlepszy.